نما فیلم

10 معیار مهم خرید سشوار

جمعه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۸، ۰۳:۰۹ ق.ظ


اگر قصد خرید سشوار داشته باشید ممکن است چند سوال شبیه دیگر برایتان پیش آید . درپی با ما باشید تا به مهم‌ترین معیارهایی که در خرید سشوار باید درنظر بگیرید , اشاره کنیم . ساخت یون , توان و توان , دسته موتور و المنت سشوار از مهم‌ترین مواقعی است که به دنبال قصد داریم شما‌را با آنها آشنا کنیم .

ایجاد یون , خصوصیت جذاب سشوارهای نو


احتمالاً سشوارهای تورمالین و آیونیک به گوشتان خورده باشد . امکان ایجاد یون را می توان جدیدترین رخداد در سشوارها دانست . سشوارهای آیونیک به دو صورت وجود دارا هستند : یا این که دارنده سوییچ آیونیک می باشند و وقتی که میبینید موها وِز گردیده اند , بایستی آن کلید را نگه دارید تا توشه مثبت مو جود در موهایتان خنثی شود و یا بصورت تمام آیونیک میباشند و دیگر حتمی نیست برای فعال کردن خواص آیونیک کلید ای را فشار دهید . این سشوارها با ایجاد بیشترین میزان یون منفی , دانه های آب مو جود در موهای قطور و فر را تخت گاز شکسته و درنتیجه ذرات آب را زودتر می شکنند ; به نحوی که تنی چند از این نوع ها تا 70 درصد , سرعت پروسه کم آب شدن را تسریع می نمایند . علت این مسئله را نیز بدانید بد نیست ; توشه موها که مثبت می‌باشند , با توشه منفی الکترون های آزاد شده از مولد یون منفی به تعادل می رسند . کاهش زمان کم آب شدن سبب ساز می شود که موها کمتر در معرض حرارت داغ قرار گرفته و کمتر زخم ببینند . این قابلیت و امکان علاوه بر کم آب کردن خوبتر گیسو , به نگهداری چربی باطن تار گیسو امداد کرده و از به نیز چسبندگی و وِز شدن گیسو پرهیز می نماید . همینطور پوشش بدون نقص یونی منجر در دست گرفتن مجعد شدن و شکسته شدن گیسو شده و درخشش آن را ارتقا میدهد . ولی این قضیه را هم درنظر داشته باشید که چنانچه موهای ظرافت دارید , تا حد قابلیت از این مدل سشوارها به کار گیری نکنید ; چراکه به مقدار دیگر دسته ها به موهای شما حجم نمی دهند و ممکن است که موهایتان روی کف سرتان بخوابد .

توان و توان سشوار


توان مصرفی , عددی است که برحسب وات بر روی همه سشوارها مندرج شده‌است . این استدلال , گزینش کننده کارکرد اثرگذار سشوار است . هر قدر که توان سشوار ( وات دستگاه ) شما فراتر باشد , شما می‌توانید سرعت بالا خیس موهای خویش را کم آب نمائید . برای مصارف خانگی بایستی بر روی اقتدار 2000 وات به زیر و برای مصارف ماهر و آزمایشگاهی نیز می بایست بر روی موتور با توان 2000 وات به بالا اکانت نمایید . با مراجعه به سایت بست رویو میتوانید به خصوصیات و بها سشوار با برندهای متنوع از جمله سشوار فیلیپس , سشوار رمینگتون و دیگر برندها دسترسی داشته باشید .


سه کلید مهم : تهیه حرارت , تهیه سرعت و باد سرد


رتبه حرارت و سرعت پرتاب باد در موقعیت های متعدد ( معمولاً سه موقعیت کم , میانگین و فراوان ) تهیه و تنظیم می شود . با وجود این قابلیت و امکان به راحتی میتوانید با اعتنا به میزان تر بودن موها , ظرافت و کلفتی و همینطور پرپشتی گیسو , رتبه مطلوب برای کم آب کردن را گزینش فرمایید . آن‌گاه که فرایند کم آب کردن به آخر رسید , میتوانید از مرتبه حرارت سرد به کارگیری فرمایید تا موهایتان کاملاً قابل انعطاف شوند و به زیبایی بدرخشند .

گونه موتور


هنگام خرید بهترین سشوار اعتنا داشته باشید که سشوارهای خانگی دارنده موتور سبک یا این که اصطلاحاً موتور DC میباشند و سشوارهای ماهر که به کار آرایشگاه می‌آیند دارنده موتور سنگین وزن یا این که موتور AC می‌باشند . در موتورهای AC یا این که موتور سنگین وزن , برق المنت و موتور جداازهم می‌باشند و از این رو کلید در دست گرفتن سرعت و سکو حرارت جدا می‌باشند .


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • جمعه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۸، ۰۳:۰۹ ق.ظ
  • نما فیلم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی